Tuesday 26 April 2011

Liverpool Mampu Bergelar Juara Musim Depan

Liverpool perlu membeli permain berkualiti utk menghadapi persaingan musim depan. 


'Liverpool mampu bersaing merebut gelaran juara Liga Premier Inggeris musim depan. dan sekaligus berpeluang menyandang gelaran juara buat kali ke19 Sekiranya Liverpool membeli permain berkualiti'. Kata permain sayap The Reds. Dirk Kuyt atau kunyit gelaran peminat di malaysia.
'Jika Kenny Dalglish menambah permain lagi, Liverpool bakal menjadi pasukan terbaik musim depan'. ujarnya.
'Lihat sahaja tahun 2009, kami hampir menjadi juara' tambahnya lagi.

Kuyt juga memuji kelab kerana, pantas membuat perancangan dengan membawa masuk dua penyerang sensasi Andy Carroll dan Luis Suarez. Kehadiran dua permain itu, mampu  menajamkan dan melancarkan serangan Liverpool ke kubu lawan. Walaupun telah ditinggalkan Fernando Torres. itu terbukti setelah Liverpool menang beberapa siri perlawanan. Paling meyakinkan kemenangan terbesar Liverpool musim ini ke atas Birmingham. Kemenangan 5-0 itu membuktikan, Liverpool telah berada di landasan sebenar. Untuk kebangkitan kembali era kegemilangan Liverpool FC satu ketika dulu.

Permain muda dalam pasukan Liverpool juga tidak mengecewakan seperti John Flanagan, Jack Robinson dan Jay Spearing. Mereka bermain dengan baik, dan tidak mengecewakan.  

No comments:

Post a Comment